Fixat jobb

Idag ringde de från Tages, östgöta nations egen pub. De frågade om jag ville komma och jobba på tisdag då jag sökt intresse för det. Självklart sa jag, ska bli kanonkul att jobba i baren.
Blir köket till att börja med men kommer även få stå i baren allteftersom.
Får se hur ofta man kan jobba där men för ett inarbetat pass(17-01, eller 23 om jag måste upp tidigt) får man käka gratis där under tiden, vad man vill, plus att man får en lunchbiljett till Tages vilket kan vara bra att ha mot slutet av månaden när pengarna börjat sina :) Sedan tillkommer väl lite bostadsköpoäng och ev lite drickspengar i fickan! Så fikavärd plus jobba i baren, kan bli en kanonkul höst det här!
Postat av: Syster

Yes! Bra att du anmält dig till ÖG. Kan ju inte göra annat menar jag när vi andra banat vägen för dig till Uppsala :) Du kommer definitivt få superkul!

2010-08-30 @ 20:21:40
URL: http://sensetheecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0