Nyinflyttad

Så var det äntligen dags! Igår lördag flyttade jag och brorsan (Theo) in i en villa i Uppsala:)
Vi har varsitt rum(Theo fick det större) där Theos har 6 garderober och jag 2. Hans är lite finare och har egen ingång till verandan på baksidan. Men det gör inte mig något, jag vet att vi ska hitta något eget senare så först då kommer jag bara vilja ha det bästa ;)
Lördagen blev lugn(om man bortser från allt ihopsnickrande av möbler, jisses) med hemmakväll och lite tevespel:)
Idag(söndag) har vi cyklat ner till centrum/station och kollat upp var vi ska registreras imorgon!
Jag visade brorsan det lilla jag kunde om stan, vart det väsentliga låg. Universitet, station och strippklubb(skoja)!

Så morgondagen ser ut såhär för mig;
10.15 - ska jag infinna mig för programinfo i Humanistiskt Centrum bakom Carolina Rediviva
11.00 - Info om Antikens kultur och samhällsliv
12.00 - Lunch
13.00 - Info om Grekiska
14.00 - Latin
15.00 - Registrering

Vid fyratiden dyker My Perfors upp för lite häng på eftermiddagen och kvällen:)
Det blir lite käk och sen lite nya bilder! Ska bli nice! Hoppas på bra väder imorgon :)

I veckan blir det lite aktiviteter men vi får se hur roligt det blir, verkar inte vara lika mycket stolligheter som Theos program(Juridik). Men hoppas folket är nice iaf. Är lite laidback till detta program, det är väldigt intressant men vet inte om jag vill jobba med det sen. Så som backup har jag skickat efter lite info om Moderna språk Steg 3, spanska :) För att läsa upp den så jag kan söka in till språkvetare till nästa vår/höst!

Nej nu blir det ett avsnitt av True Blood och sedan till sängs!
Postat av: Malou

Åh, grattis till flytten. vad spännande!!! Ska bli roligt att följa ditt nya äventyr här på bloggen!



kram Malou

2010-08-23 @ 15:27:44
URL: http://www.mojjan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0