Nytt utseende

Det får jag tacka My för! Sen var hon tvungen och dra det pinsamma om hello-kitty grejset.. suck.
Damn you Kitty!!

Nåväl, som synes är det några nya bilder på sidan som dessutom är resultatet från senaste fotosessionen!
Blev rätt bra sådana måste jag säga. Farmboy hade kära My döpt dem till haha :)

Idag har jag haft en flummig föreläsning om den urbana tanken där jag mest kommer ihåg läraren då han svävade runt om allt möjligt och gjorde sig lustig :P Sedan en liten vandring på kyrkogården där jag på nåt sätt fick kopplingar till Monty Pythons "Den heliga Graal" där munkarna går omkring i början av filmen på ett led och sjunger "Pie Jesu Domine, dona eis requiem"(latin för Kära Jesus, låt dem få vila) för att sedan slå sig själva i huvet med en planka! haha. Nej riktigt så gjorde vi inte utan vi talade om de sociala rollerna på kyrkogården och dess gravstenar. Det var ljummet intressant för mig, dock lärde man sig hur kyrkogårdar är uppbyggt, ungefär på samma sätt som städer är.

Har idag även registrerat mig på ÖG(Östgöta nation) och dessutom ansökt om att jobba extra i bl.a mjölkbaren, puben(Tages), ÖG IF(idrottsföreningen) och Nya Phosphoros(ÖG.s egna tidning).

Eftersom det inte händer så mycket inom mitt program så känns det skönt att vara med i nationen där det händer lite mera :)
Ikväll är det pubrunda dock med studentföreningen Fjölnir så ska bli skönt att träffas utanför allvaret :)

Har också handlat första kursböckerna.. Det hamnade till slut på ca 1700-1800kr!! Usch.. blir bättre till nästa kurs när man lärt sig lite mer sätt att skaffa böcker på än att köpa precis alla..

Nu blir det dusch och slappt fram tills kvällens stolligheter. Hoppas allt är bra med er :)

Postat av: Storasyster R

Vad fin bloggen blivit! Och vilka fina bilder!

2010-08-25 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0