Oväntad kraschlandning

På vägen hem efter middagen igår på Campus, cyklade jag ivrigt hem i den kalla höstnatten, gjorde en högersväng ut på övergångsstället och PANG! BOM! KRASCH! lossnade den främre stänkskärmen och hjulet låste sig vilket fick mig att utan att överdriva flyga rakt över styret!
Snabbt på benen igen är det första jag gör att kolla mig runtomkring ifall någon såg mig falla, det skulle vara pinsamt. Ni vet, sån där fåfänga man kan få ibland :)
Som tur var hade jag full jeansmundering på mig så no worries! Im in mint condition haha :)
Skönt att jag får upp min cykel ikväll, bra tajming!

Idag händer det inte så mycket, Theo jobbar på City Gross, det är fint väder men vet inte om jag ska in till stan och fika eller nåt? Till kvällen blir det iaf häng med la familia :)

Eftersom det är helg drar vi på med ett låttips dessutom :)


Postat av: Fhie

Vilken tur du klarade dej oskadd..har jag inte alltid sagt att cyklar är onda!?

2010-08-28 @ 21:11:22
URL: http://misssofhie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0