Nu händer det saker

Igår var jag på arbetsintervju på ett bemanningsföretag i rosersberg, en timme senare slängdes jag in i hetluften på Ingram i närheten, de sysslar med HP-produkter, och jag ska dit idag igen.
Tiden är en skittid, 11-20, men det blir pengar iaf.
Nästa vecka ska jag ist börja på John Deere i Märsta, kommer vara ungefär som jobbet på BT, köra truck i höglager och skicka reservdelar till hela världen. Grejen är bara att jag kommer köra dag första veckan och sen troligtvis natt!
Så cashen kommer flyga in sen hehe.

Allt vände när jag var på dejt förra söndagen och träffade Evija.
Jag är övertygad om att det är delvis tack vare henne som allting känns så bra just nu.
Hon är ifrån Lettland, sökte upp mig på en dejtingsajt innan Egypten och jag visste att det var något speciellt med henne när jag åkte iväg. Jag menar, inte ofta man befinner sig utomlands och man längtar hem lite  för att träffa någon man aldrig träffat förut. Ofta!
Men hon visade sig vara så lugn och harmonisk, smart och snygg och ja, bra helt enkelt :)
Hon förstår svenska rätt bra, men pratar inte så mycket ännu, hon pluggar på SFI i Bålsta så har blivit mycket engelska när jag varit där. Hon bor hos sin mammas väninnas familj så jag har redan kommit in i hennes "svenska" familj och leker med deras barn och så haha. Sjukt!
Men det känns underbart!
Nej nu är det dags för jobb, imorrn är det statist åt Svt. Hör av mig när jag får reda på sändningstider!
Fredag kl 17.45 är jag i Lkpg!
Pussokram
Postat av: Sis

Jag har ju redan grattat dig till allt :)

Hoppas det går bra nu på torsdag också! Iiiiiiiiii! :)



Hmm du hänger verkligen ut Evija här på bloggen...



Kram!

2010-02-09 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0