Ibland händer det saker

För två veckor sedan skickade jag en ansökan om att bli peoplemodell åt Mikas Models i Sthlm. peoplemodell är alltså ingen catwalkmodell, är lite för kort för det, utan mer katalogmodell kan man säga =)
Idag svarade de och på måndag ska jag fotas åt dem, så att jag hamnar i deras arkiv!
Riktigt spännande! Får man se om de hör av sig nån gång senare om de hittar ngt jobb som de tycker passar mig =)

Idag blir det att jobba 17-21, rätt frustrerande, men imorrn börjar jag jobba natt igen, ska bli skönt!
Har hämtat mig rätt bra efter operationen, läker väl hyfsat. Men lär kanske ta en max två veckor till innan allt är som det ska :)

Den 10e mars börjar fotbollsträningen i uppsala. Får se om jag kan komma och träna nån gång, blir ju jobbigt med nattpasset som börjar 21. Nån gång ska jag ju dyka upp iaf, nattpasset sträcker sig bara till sommaren också och skulle jag tröttna finns det möjlighet att börja jobba dag istället =)

Ska skicka en ansökan om sommarjobb till BT i Mjölby idag. Som det ser ut nu jobbar jag hellre på det lagret en sommar än på det stället jag är nu, lite mer ordning i Mjölby faktiskt!

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0