Updates..

Var så nära och få ett drömreklamjobb förra veckan.. Reklamen hade gått ut på att resa runt i en minubuss i Sverige i fem dagar med ett inspelningsteam som fotar och filmar personen i olika miljöer! Hade fått en hel del pengar för det men tyvärr så hörde jag inget sen. Riktigt synd!

Häromdagen ringde de från paradise hotel och undrade om jag ville vara med i höstens upplaga. Jag tackade nej till slut, även om jag sa ja till en intervju.

För övrigt är man genomförkyld, är halvt utslagen och ska ändå jobba. Lite trist, men behöver jobba så mkt som möjligt innan operationen den 19, då blir jag sjuskriven 1-2 veckor..

Hade seriepremiär i söndags, förlorade med 1-3, men blev man of the match.. alltid nåt =)

I fredags var jag i Uppsala och firade Valborg, riktigt roligt! Kom iof inte in förrän kl 16 och missade ankracet och champagnegaloppen med mera.. men nästa år, då är jag Uppsalabo så då jäklar.. ;)

Nu blir det att laga lite mat, lite hamburgare och klyftpotatis i guess.. :P

Pussokram på er
Postat av: Sofia

haha men kuusse, tackade du nej till paradise hotel?? jag hade velat se dig där :) men förstår att du tackade nej med, kanske inte det som typ arbetsgivare och släkt vill se!

2010-05-07 @ 20:48:54
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0