Musikvideoinspelning :)

Vi börjar med tisdagen, då var det några scener ur actionkomedin Inkognito som spelades in på krogen Le Bon Palais i Stockholm. Det tog i stort sett hela dagen med en del väntetid(som vanligt) men var väldigt simpelt. Vara som man är på krogen, dvs att man dansar och minglar och sitter vid baren. En kul grej. Fast roligast var nog att Alex fick sitt första statistjobb, som bartender. Såg hur kul han hade det, han trivdes verkligen där bakom :)

Igår var jag med i en musikvideo, och det var hur coolt som helst! Ersättningen sög ju men det var en kul upplevelse. Videon var för låten Psycho med gruppen Rebound, dvs gamla Idol-Eddie och Rabih.
Efter alla statister, vi var väl en 14-15 st, blivit fixade(mig tog dom på lite brunpuder och tom klippte mig i nacken haha) så fick vi gå in i ett rum där Eddie och Rabih pratade lite med oss innan allt släcktes ner, ingen fatta nada och Eddie/Rabih hördes inte längre. En röst från en walkie talkie pratade med oss, men ingen hörde direkt vad han sa.
Så vi började fumla i mörkret, kände efter var vi var ngnstans haha. Men det hela gick ut på att regissören ville kolla om någon fick panik i mörkret fick vi reda på.
Sen fick vi då veta att vi skulle spela instängda och rädda, några av oss fick uppdrag(mitt var att skrika högt så fort jag kom nära någon) och det var ruskigt roligt att spela rädd och skrika i de infraröda kamerorna haha :D
Ska bli skitkul att få se resultatet sen :)

Eddie o Rabih var hur sköna som helst, gillar såna kändisar som är som vilken människa som helst, kändes som att man umgåtts med dem länge, aldrig stelt :)
Imorrn ska jag på en audition för Stadium-reklam!
Annars är det bara plugg som gäller resten av veckan, fredag är det tenta!
See you later



Vimmelbild :P
Postat av: Sofia

men föör faaan kusse, jag är avis! jag var lite smått förälskad i båda killarna när dom var med i idol ;)

2010-11-29 @ 13:09:38
Postat av: Syster

Snygg frilla du fick... :)

2010-11-29 @ 13:50:42
URL: http://sensetheecho.blogg.se/
Postat av: Syster R

Jepp, gillar frillan jag med :)! Kul grej att vara med om! Och Eddie...fniss...

2010-11-29 @ 20:05:11
Postat av: My

Nä men titta!!! The next big thing! :D Mr. Auer!

2010-11-30 @ 20:07:18
URL: http://billiewho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0