Första träningen sen ja.. senast

Ah det var riktigt välbehövligt att få springa av sig! Två mål i stort sett hela träningen och ett par sköna pytts från min känsliga högerfot mjä mjä mjä :)
Dock är man svullen som en fläskläpp efter 18000 myggbett på kroppen. Känns sådär.

Nu sitter man här med en kopp blue fruit-te och ska läsa ett tungt kapitel till morgondagens seminarium om Arkeologisk teori och metod! Oerhört lättläst! Fruktansvärt intressant! Fantastiskt upphetsande! Suck..
Det kommer bli en tråkig helg nu, kommer sitta och läsa ikapp ett hundratal sidor, ca 200 tror jag för idag kom sista boken jag beställde för drygt en vecka sedan. Greek, art and archaeology av John Griffiths Pedley.
Det är ju ca 400 sidor fina bilder då.. Men det är faktiskt jätteintressant det jag läser, det är baar så mycket fakta just nu så mitt huvud svämmar över av information! Sen dras man mot studentlivet utanför också, man vill hitta på saker, lära känna nya människor osv.

Fick ett jättegulligt kort på Vera, min systerdotter(som jag för övrigt är Gudfar åt *stolt*) som ska ha Kalas den 18! Ja nu är det nog min syster som håller i kalaset, Vera kommer nog bara stappla omkring och skratta och göra alla andra glada som hon alltid gör :) Hela 1 år blir hon! Shit vad tiden går!

Visst ja, kom på att imorrn är det reccemottagning på ÖG, där vi nya studenter får reda på allt som försiggår på nationen! 16-20 blir det.

Nej om man ska ta tag i det där 12e kapitlet...

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0