Gasque, matchvinnare och födelsedagsfirare

I fredags var det dags för första gasquen där man i sina finkläder hade trevlig middag med övriga medlemmar i ÖG och sjöng roliga sånger och div stolligheter med efterföljande klubb :)
Helt klart är att jag vill gå på fler såna :)
Bakis blev jag väckt av min mor som ringde och sa att de var på väg att hämta mig för att fira min systerdotter Vera som fyller ett år om en vecka(och mamma såklart som fyllde i fredags) lite lunch och fika sedan bar det av för hemmamatch mot Rånäs vilket kantades av hagel och ösregn under hela matchen. Hann med att göra 1-0 som dessutom blev slutresultatet i första halvlek dock vilket gör att vi har allt i egna händer inför sista matchen om vi ska klara oss kvar i division 6 eller inte :D nice!
Idag har jag tentapluggat med Hanna, det var välbehövligt! Borde plugga ännu mer nu men jag är trött och lat och är nyfiken på valet!
Tror på en seger för alliansen, trots att jag la min röst på MP..

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0