Viktig seger!

Efter ännu en seger med Södra så är vi nära att klara oss från degradering. Två matcher kvar nu och vi möter de två närmaste lagen över oss. Spännande matcher framöver:)

Igår var det utgång på ingång, jag och Theo värmde upp med hemmaförfest och Fifa på xbox innan vi cyklade in till Wermlands. Det var helt okej där fast vi lockades ändå över till Birger Jarl som har gratis inträde för studenter fredagar. Där var det riktigt bra:)

Nu blir det ev att se Zlatans debut i AC Milan och sen bara plugga, eller så pluggar jag imorrn för jag är extremt trött. Har väl en 150 sidor att läsa ikapp haha! Usch. Plugget är kul, dock så är jag nu säker på att jag ska läsa spanska vid sidan av, väntar bara på information från Studentum. Det är språkvetare jag ska söka in till nästa höst!

För övrigt har jag fått mitt nationskort, skaffat partner till reccegasquen nästa fredag, varit på reccemottagning på ÖG där vi åt middag och sjöng och fick verkligen lära sig lite av hur det kommer gå till på middagar framöver! :)
Nä så mycket mer hade jag inte just nu, mer än att jag gillar Uppsala mer och mer hela tiden. Verkligen ett ställe för mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0