Förlust och muskelbristning

Min twitter, när jag inte orkar skriva så mycket i bloggen :) http://twitter.com/#!/Auer84

Jaa det var ju inte så roligt, det högg till en sisådär tio minuter in i andra halvlek, vi hade redan en man utvisad dessutom så nu hade vi bara 8 man. Olyckligt! Jag försökte spela vidare men det gick bara inte.. Fansen grät när jag gick av men vad ska jag göra? Det är bara att bita ihop, träna lite styrka så är jag snart tillbaka, promise!
Det tråkiga är ju att de var rätt kassa, så egentligen skulle vi ha vunnit, sen saknade vi ju ett par eftersom det var påsk... men men!

Nu ska jag snart skriva klart mitt PM till imorrn, ska bara vila lite. Har benet i högläge på ett par flyttlådor för tillfället.
Käkade glass med familjen Auer-Karlsson efter matchen utanför Ica Väst, det var mysigt!
Nej nu blir det att vila lite till skön musik innan jag tar tag i plugget! Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0