Det börjar närma sig

Igår blev jag helt klar med mitt PM i tidiga språk. Jag har skrivit om fornnordiska vilket varit både intressant och rent ut sagt boring. Intressant med historian men jag är inte intresserad hur språken är uppbyggda. Menmen, så har det
ju också varit en kurs jag valt för att få studiemedel så jag klarar mig, även om det självklart varit rätt intressant!
Nu är det full fokus på min sista spanskatenta som jag har exakt om en vecka! Klarar jag den(vilket jag ska) så kommer jag vara behörig till Språkvetarprogrammet i höst :)
Den där dinosauriekursen har jag inte bestämt mig än för hur jag ska göra.. Antingen skippar jag den helt eller så sätter jag mig ner och skriver någrasidor krimskrams efter spanska tenta, har ju trots allt en vecka på mig innan jag åker ner mot östgötska breddgrader den 6e juni!!

För övrigt händer det faktiskt ingenting här nu.. eftersom jag inte har några mer lärarledda lektioner är det ingen ordning på min vardag(vilket det iof inte varit sen ja.. höstas?). Men nu är det ju för det mestasol ute också vilket gör att man gärna solar på dagen och pluggar på kvällen.
Vill att det ska vara den 25e nu så man kan bli av med alla räkningar som sitter på kylskåpet. De irriterar mig så in i norden och blänger på mig. Kan vara mina Transformersmagneter som blänger på mig iof men..
Har tydligen en pussmun som magnet också! Den är inte min!!! Lovar! Måste legat och gömt sig i någon påse i X antal år. Sofhie om du ser det här och vill ha den så kan du få den!

Sen har vi ju det där jäkla låret. Det är inte bra än, men nu har jag åtminstone kört stenhårt i en vecka med spinning och styrka så det borde väl va f-n om jag inte kan spela nu på fredag iaf!
Idag ska jag grilla lite, hade hoppats på lite fler men verkar som att det bara blir Becka och jag. Får se vad suget säger om man ska på den där "Jordens sista fest" på hus 6:s tak. Tydligen ska ju Jorden gå under kl 18 idag enlig någon sekt, men då sitter jag och grillar iaf och har det gött. Så om det skulle komma någon alien invasion, eller Godzilla eller ja, ett meteoritregn så sitter jag och äter göddigt grillat kött!
Nej nu ska jag bort till Stenhagen och köpa ngn liten alkoläsk till köttet, sen ska jag till gymmet och "spinna" vidare.. humorn på topp
Postat av: Sofhie

Haha skojig du, behåll den du! :p

2011-05-25 @ 06:07:32
URL: http://misssofhie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0