Hösnuva, spruckna shorts och melodifestival

Ja nu är jag sjuk. För första gången i Uppsala har jag gått och blivit krasslig. Genomförkyld. Och ni vet ju hur det är när en man blir riktigt jäkla förkyld, hela världen går under och det är sååååå synd om en själv. Tur man då har en så söt mamma som skriver ett sms där hon skickat över lite pengar till mig!
Mitt lår blir bättre och bättre, hoppas inte att min förkylning sitter kvar på söndag då jag tänkte göra comeback!

Idag fick jag säga hejdå till ett av mina favoritshorts dessutom. RIP!
Det var häromdagen då jag skulle lägga mig på en filt härutanför för at sola lite då det hördes ett ritsch i ändalykten och jag bad min vän Sandra kolla om det syntes. "Bara lite vid fickan" så jag brydde mig inte mer om det. Idag tog jag på mig byxorna igen, glömde bort att de hade gått upp lite och gick på Ica med min andra vän Rebecka(skönt med vänner så nära, båda bor i samma hus) och när vi kommer hem från Ica så ser Rebecka att jag har världens jäkla hål i röven! Här har jag gått omkring och visat röven för halva flogsta! Jo jag tackar ja! Tack för att ni sa nåt! Där blev jag ju ordentligt ägd vill jag lova..

Såg slutet på melodifestivalen i brist på annat, skrattade lite, skämdes lite men blev lite glad ändå när Saade gick vidare.

Imorrn blir det lite grill med ovannämnda och Theo på taket, kanske kan ta mig nån jäkel så försvinner snuvan lite!
Nä nu ska jag äta lite kvällis och knapra Vicks så jag blir bättre! Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0