Vägstäd

Ja det är precis vad det är, vi har vägstädat åt kommun så vi får in lite pengar till klubbkassan. Det var inte direkt svårt men skitig blev man. Det jag skrattade mest åt var dock det avslitna bh-bandet och de små karossdelarna lite längre fram, går ju att tänka sig vad som hände där haha. Idag blir det nog lite fotbollstittande med några södraiter, har lite plugg att göra me ndet får bli ikväll och imorgon. Min medverkan i morgondagens match ser väldigt liten ut tyvärr, blir att skaffa ett månadskort på gymmet nu så jag kan bygga upp styrkan i benet åtminstone till nästa helg!

Något sånär hemmastadd i Flogsta nu, nära till Ica, bara tio min med cykel ner till stan och nära till Becka och Sandra, två av mina tjejpolare, skönt att kunna ta hissen upp ett par våningar bara om man har tråkigt! Sen kommer ju Theo 1a juni så kommer bli roligt i höst sen! Nu längtar jag mest efter sommar, midsommarfirande och festival :)

Nej nu ska jag dra mig neråt och kolla fotboll och unna mig en pizza! :) Ha en mysig dag!
Postat av: Pernilla

Aha, det är alltså idrottsklubbarna som får vägstäda nu för tiden, istället för de med samhällstjänst som i sin tur får utbildning istället. Hmm...

2011-05-11 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0