Dags för reklaminspelning igen

Ja hösten börjar väl hyfsat roligt ändå då jag ska vara statist i en reklamfilm imorgon tisdag.
Två scener ska jag vara med i och det jag vet är att det är en reklamfilm för DN. Det enda jag vet är att jag ska stå i en kö till en thaikiosk, so far haha. Men det är två scener plus att allt kan ändras väl på plats så vi får se! Tråkiga tider i Stockholm bara, 1430 ska jag vara på plats, börjar filma första scenen 1645. Sedan går vi över till nästa scen som spela in i/utanför huset bredvid kl 1945 så blir sent. Dock får jag käk o fika plus en tusing i hand så det är väl värt tycker jag :)

Fick ett oväntat samtal idag också. Från Umeå Universitet! Jag var femte reserv på Idrottsvetenskapliga programmet som jag sökte till i efterhand när jag inte visste om jag skulle komma in på mina ansökningar eller ej. Det tog hårt att tacka nej till utbildningen då jag inte var manad att flytta till Umeå precis nu. Dock ger det mig en tankeställare om framtiden. Blir det inte sjukgymnast till våren, så kommer det säkerligen finnas med i tankarna till nästa höst!

Här kommer ytterligare en låt som inte släppts på Spotify ännu. Jag gillar den. Lite sådär, ja.. lättlyssnad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0